• Book Fly
  • Mine rejser
  • Check ind
  • Lavpriskalender
  • Destinationer
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjælp og info
  • Feedback
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjælp og info

    • Stil et spørgsmål
    • Tjek flystatus
    • Find rejseinformation
  • Om os

    • SAS Group
    • Presse
    • Job hos SAS
    • Punktlighed
    • Bæredygtighed
  • Partnere

    • SkyTeam
  • Inspiration

    • Vores rejsemål
    • Udvalgte flyrejser
    • Rejseinspiration
    • Stopover

Download appen

Download SAS' app fra App StoreDownload SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brugervilkar
  • Befordringsbetingelser
  • Cookies
  • Administrer mine data

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsmuligheder
  • Rejseinfo
  • Rejse med boern
  • Saeder

Velkommen til vores rejseinfocenter

Her kan du finde oplysninger om din rejse efter emne, eller hvor du er på din rejse.

Vælg hovedkategori

  • Før rejsen
  • På rejsedagen
  • Efter din rejse
  • Alle oplysninger

Alle oplysninger

  • Flyinformation
  • Bagage
  • Rejs med kæledyr
  • Rejse med børn
  • Administrer din booking
  • Assistance under rejsen
  • I lufthavnen
  • Vores billettyper
  • Ombord
  • Check-in & boarding

Rejse med børn

  • Rabatter til børn
  • Børnemåltider ombord
  • Børns bagage
  • Sæder til børn
  • Børn, der rejser alene

Sæder til børn

Pladser til børn

  • Vi sørger altid for, når du rejser med et barn under 12 år, at barnet sidder sammen med en voksen, der er omfattet af bookingen.

  • Pladserne tildeles automatisk 30 timer før afgang, og du kan se dine pladser, når du checker ind online, i SAS-appen eller ved check-in-automaterne i lufthavnen.

  • Du kan altid vælge jeres pladser på forhånd mod at betale en afgift, når du booker, under Mine rejser eller i SAS-appen.

Børn, der rejser alene

Hvis dit barn flyver alene med SAS’' tjeneste for uledsaget barn, kan du gratis vælge barnets plads, når du booker, under Mine rejser eller i SAS-appen.

Ofte stillede spørgsmål


Giv os feedback!

Kontakt SAS Customer Service

Den hurtigste måde at tilføje tillægstjenester eller tjekke, ændre eller annullere en booking på er ved at logge ind på Mine rejser

Chat med os

Gennemsnitlig ventetid. Vores chatbot Ture kan hjælpe dig med de mest almindelige problemer døgnet rundt. Og hvis Ture ikke kan hjælpe, kan du chatte live med en medarbejder.

Ring til os

Længste ventetid. Kontakt os ved at ringe til SAS Customer Service eller vores dedikerede EuroBonus Guld/Diamant-hotline.